Столичното метро ще расте до 2020 г.
Идейният проект за третия основен лъч на метрото е вече ясен, а строителните работи по линиите до летището и "Бизнес парк София" са в разгара си
08:27 | 23.07.13 г. 36Препоръчан материал от партньор на investor.bg
-
S&P Global: Имотните мерки на Китай създават рискове за банките в по-малките градове
-
Котаракът Гарфилд се завръща… на първите места в кината
-
МААЕ: Запасите на Иран от обогатен до оръжейно ниво уран растат
-
Най-дълго служилият гуверньор на централна банка се готви за пореден мандат
-
Земеделският министър призовава за защитни мерки срещу вноса на украински яйца
-
Benetton планира преструктуриране на фона на растящите загуби
-
Русия произвежда и тества иновативни оръжия на фронта в Украйна
-
Tavex: Българите купуват три пъти повече злато в сравнение с 2020 г.
-
Глобалният данък върху богатството приближава
-
Медведев заплаши Полша с „радиоактивна пепел“
-
Туризмът в Гърция засенчи рекордите от предпандемичната 2019 г.
-
Идва време за разделяне на паричната политика в САЩ и Европа
Специални проекти виж още
Финанси виж още
-
Най-дълго служилият гуверньор на централна банка се готви за пореден мандат
-
Вилроа дьо Гало: ЕЦБ не бива да изключва второ понижение на лихвите през юли
-
Може ли доларът да изгуби водещата си позиция
1 -
Тих ден на европейските пазари донесе леки повишения на водещите индекси
-
Държавата пласира ДЦК за още 300 млн. лв. при 3% доходност
-
SOFIX остана без промяна в понеделник
преди 10 години Успехи и на теб Да, Левски не е кварталът с най спешна нужда от метро (с/у Овчата Купел например) ; но има фактор който непреодолимо налага МД 3 да тръгне оттам - депото(отделно депо) е планирано(парцели/имоти/ ПУПове и тн) да е там от много отдавна...(май от соц-време)Както и да е , то подробният проект вече е излезнал а е решен маршрута от 2 г(криволичи като змия), дано сега поне всички елементи на МД3 да са по добре интегрирани а не както при първият МД - най безумното за мен и осакатено е че пероните до СУ са по 120 м а оттам до Младостите по 100м ... И все пак - имаме метро :))) ползата в огромна, дори и за тия дето не го ползват в София отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години пичове - императори и други разбирачи , ше извинявате ама не е това форума в който да се бистрят такива тесно специализирани теми като маршрути и оптимален метро трафик ... има си спец форум(и) , пълни със строителни инжинери, архитекти, специалисти и студентите им - skyscrapercity например, и има си я тема там и се бистри яка дискусия за МД3 от 4-5 г вече, който иска може да ходи да чете и да научи страшно много неща там ... Няма нужда да откривате топлата вода, и то в инвеститорски форум ;) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години http://prikachi.com/images/759/6364759R.jpgИ какво му е идейното на тоя проект? 5 км влак през нищото. Много умно, нема що... Що тябва да да мрънкаме винаги за всичко? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Приемам критиката и се извинявам-гледал съм нещо друго, като схема. Но те уверявам, че това което съм виждал беше по линията на 5цата. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Че кой вика: терминиране? Просто трябва да се спазват законите, да се махнат незаконните развъдници и вонящите каруци. Никой не може да има права и свободи над законите, само защото бил ***. Специално за каруците - няма нищо трудно в това просто да бъдат конфискувани и изгаряни - а конете - продавани или застрелвани. Какво по дяволите може да направи *** - и на кого ще се оплаква, щом за тоя кон и тая каруца няма никакъв документ, с който да докаже, че някога ги е притежавал?Същото и за колибите - построени незаконно върху в повечето случаи неУПИ. Отиват булдозерите и измитат катунът - пък *** нека после доказват, ако могат, че са имали "дом" на място, където според регулационните планове има само голо поле. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Други доводи имаш ли, освен фърчилото? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Разбитите плочки ... Едва ли са проектирани да издържат постоянното катерене на дву-тритонни офроуд чудовища по тях! Аз отдавна подкрепям идеята в София да се забрани движението на автомобили с повишена проходимост, а за паркиране на тротоар да се спира колата от движение.С първото обаче дори кметът на Лондон не можа да се пребори!Кметът на Приж обаче направи влизането в града на леки автомобили толкова скъпо, че сега е песен да си пешеходец по парижките улици! Тук обаче колко ще подкрепят подобни действия?! Виждаш, че щяха да я изядат Фандъкова за опитите да тури някакъв ред с паркирането в центъра! На никой не му пука за тротоарите, защото днешните баровци не ходят по тях...!!! хехе отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Въпреки, че споделям чувствата ти към индийското присъствие в София, не мога да не приема и общата политика в ЕС към ***. Виждаш, че ни в Германия, ни във Франция могат просто да ги терминират! Кметът е зплашен от сериозни неприятности, ако посегне на правата и свободите на едно куче, а какво остава за ***... И все пак, вероятно като обратна пропорция на ужаса в европейските градове от нашествието, в София като че ли се усеща някакво стабилизиране и даже намаляване на тази напаст!Като казвам най-добър екип, не казвам перфектен! Обаче няма нищо общо със състоянието на пълно безхаберие на *** като Ст. Нинов, Ал. Каракачанов, Янчулев, мошеници като Софиянски, и даже свръхактивният вожд Боце! Градът се управлява без фанфари, спокойно и делово, прагматично, упорито, но с ухо към хората, центърът никога не е бил по-чист и светъл, вечер и дори нощем е истинско удоволствие да се разходиш!Сигурно може и много повече, ама на мен не ми дава сърце да плюя по Фандъкова! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години На баба ти фърчилото! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години На баба ти фърчилото! отговор Сигнализирай за неуместен коментар